پرتقال – نارنجی تصویر انتشار عراقچی اینستاگرام

پرتقال – نارنجی: تصویر انتشار عراقچی اینستاگرام اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی ۱۰ روز تا برکناری بازنشستگان باقی مانده‌ است / رئیس شرکت بازرسی کل کشور

رئیس شرکت بازرسی کل کشور گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ۲۰ آبان ماه جاری اجرا می شود. سراج همچین می‌گوید که ممکن بود پرسشها کارگران اراک در قزوین هم تک

۱۰ روز تا برکناری بازنشستگان باقی مانده‌ است / رئیس شرکت بازرسی کل کشور

رئیس شرکت بازرسی کل کشور:۱۰ روز تا برکناری بازنشستگان باقی مانده است

عبارات مهم : قانون

رئیس شرکت بازرسی کل کشور گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ۲۰ آبان ماه جاری اجرا می شود. سراج همچین می گوید که ممکن بود پرسشها کارگران اراک در قزوین هم تکرار شود

به گزارش ایلنا، «ناصر سراج» که ظهر امروز (چهارشنبه/ ۱۰ آبان) که جهت معارفه بازرس کل استان به قزوین سفر کرده بود، در جمع خبرنگاران افزود: با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از این بعد افراد تنها در جایگاه قانونی محل خدمت خود می توانند دوباره به کار گرفته شوند.

۱۰ روز تا برکناری بازنشستگان باقی مانده‌ است / رئیس شرکت بازرسی کل کشور

وی ادامه داد: پیش از این هر شخصی که دارای مقام بود می توانست در هر پستی دوباره به کار گرفته شود و براساس این تفسیر، بسیاری از بازنشستگان دوباره به کار گرفته می شدند.

سراج یادآور شد: بعد از تاریخ یاد شده است هر کسی این قانون را نقض و یا نادیده بگیرید، ضمن انفصال از خدمت با او برخورد قانونی نیز می شود.

رئیس شرکت بازرسی کل کشور گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ۲۰ آبان ماه جاری اجرا می شود. سراج همچین می‌گوید که ممکن بود پرسشها کارگران اراک در قزوین هم تک

رئیس شرکت بازرسی کل کشور در خصوص رویکرد پیشگیری این سازمان، گفت: تاکنون نتیجه های خوبی در این زمینه داشته ایم بنابراین این عنوان را به عنوان اولویت کاری خود دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه اگر گزارشی از وزارتخانه ها و یا شرکت ها به دست ما برسد به صورت موردی به آن پیگیری می کنیم، افزود: ما هر لحظه در آخر سال جهت بازرسان خود برنامه تعریف شده است داریم تا معضلات موجود در دستگاه ها را مورد رصد قرار داده و این برنامه ها نیز به استان ها ابلاغ می شود.

رئیس شرکت بازرسی کل کشور با اشاره به تفسیر تبصره ۱ قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً مجلس شورای اسلامی تبصره ۱ قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که «مقامات مذکور در ماده (۷۱) قانون مدیریت خدمات کشوری» را استثنا می کرد، تفسیر کرد. پیش ازاین تفسیر واحدی راجع به استثنائات مذکور در ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری که مشمول بر «رؤسای سه قوه، معاون اول مدیر جمهور، نواب مدیر مجلس شورای اسلامی و اعضا شورای نگهبان، وزرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاونین مدیر جمهور، استانداران و سفرا و معاونین وزرا» نبود و بعضی اعتقاد بودند کسانی می توانند طبق ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری بعد از بازنشستگی به کارگیری شوند که سابقاً در این جایگاه ها پست داشتند ولی با تفسیری که اخیراً مجلس شورای اسلامی انجام داد، فقط افرادی مشمول استثنائات تبصره ۱ قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان هستند که در جایگاه های مشخص شده است در ماده ۷۱ قانون خدمات کشوری به کارگیری می شوند.

۱۰ روز تا برکناری بازنشستگان باقی مانده‌ است / رئیس شرکت بازرسی کل کشور

سراج افزود: با این تفسیر از این به بعد مثلاً فردی که در گذشته حتی وزیر بود و بازنشسته شد دیگر نمی تواند به کارگیری شود، مگر آنکه در پست های مشخص شده است در ماده ۷۱ قانون خدمات کشوری به کارگیری شود. به واسطه این تفسیر، بخشی از بازنشستگانی که در دستگاه ها به کارگیری شده است اند، باید طبق قانون ترک پست کنند. امیدوارم از ۲۰ آبان که دو هفته بعد از درج این تفسیر در روزنامه رسمی کشور هست، هم مسئولان و هم خود بازنشستگان رعایت کرده و با شرکت بازرسی کل کشور و دستگاه قضایی در انجام وظیفه قانونی خود همکاری کنند. چراکه در غیر این صورت هم مجازات دارد و هم برگشت وجوه دریافتی را مشمول بر می شود و هم جهت کسانی که از بازنشستگان استفاده کنند، انفصال ازخدمت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به وظایف شرکت بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: شرکت بازرسی کل کشور به استناد اصل ۱۷۴ قانون اساسی وظیفه نظارت بر حسن جریان امور و نظارت بر اجرای صحیح قوانین را بر عهده دارد؛ ولی تأکید می کنم که شرکت بازرسی قصد برخورد با مدیران و تشکیل پرونده قضایی جهت مدیران را ندارد. چون تلاش ما در شرکت بازرسی کل کشور بر پیشگیری است.

رئیس شرکت بازرسی کل کشور گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ۲۰ آبان ماه جاری اجرا می شود. سراج همچین می‌گوید که ممکن بود پرسشها کارگران اراک در قزوین هم تک

سراج افزود: ما بر این اعتقادیم که مدیران، سرمایه انسانی کشور هستند و پرورش مدیر با تجربه و کارآزموده واقعاً سخت و سخت هست؛ بنابراین جهت شرکت بازرسی کل کشور سخت هست، مدیری که ۲۰ سال در جایگاه های متفاوت کارکرده را به عنوان متخلف به دادگاه معرفی کنیم. لذا اولویت ما پیشگیری است مگر در مواردی که مدیر به هشدارهای شرکت توجه نکند و اصرار بر تخلف داشته باشد که در این صورت چاره ای جز برخورد قاطع نداریم.

رئیس شرکت بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه کارهای شرکت به لحاظ محرمانه بودن پرونده ها خیلی نمود بیرونی ندارد، گفت: اخیراً شرکت بازرسی کل کشور در یک مورد به سازمانی در پایتخت کشور عزیزمان ایران ورود کرد که منجر به تنظیم تعداد زیادی صورت جلسه با مدیر آن شرکت شد و مدیر کاملاً تخلفات را پذیرفت و اظهار کرده که نمی دانسته این کارها خلاف قانون بوده هست. ولی متأسفانه به علت محرمانه بودن پرونده ها، شرکت بازرسی نمی تواند آن را رسانه ای کند.

۱۰ روز تا برکناری بازنشستگان باقی مانده‌ است / رئیس شرکت بازرسی کل کشور

وی با انتقاد از روند ناقص شخصی سازی در کشور گفت: متأسفانه در همین استان قزوین چهار، پنج کارخانه به خاطر روند ناقص شخصی سازی با مسئله مواجه شده است اند. اعتقاد دارم اگر در قزوین مدیریت نیرومند دادستان نبود، شاید پرسشها عدیده کارگران در اراک در این استان هم تکرار می شد. با تمام این اوصاف دستگاه قضایی تلاش دارد با همکاری دولت مسئله این کارخانه ها را برطرف کند و مانع از شکل گیری بحران کارگری در استان قزوین شویم.

واژه های کلیدی: قانون | قانونی | بازنشستگان | قانون اساسی | مجلس شورای اسلامی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار